Beantwoord

Kan geen email meer verzenden of ontvangen

  • 17 October 2017
  • 5 reacties
  • 241 keer bekeken

Ik heb 2 betaalde accounts op KPN-Zakelijk-Cloud: *****.
Sinds vorige week donderdag is er geen toegang meer tot het account *****. Er wordt steeds gevraagd om inlognaam en wachtwoord, terwijl deze niet zijn gewijzigd. Server accepteert inlognaam en wachtwoord niet.
Op de computer waarop het account wordt benaderd staat SSL-protocol ingesteld, Gedacht dat het hieraan kon liggen en geprobeerd via mijn computer het account te benaderen maar ook hierop foutmelding en geen toegang.
Gaarne support

* Bericht aangepast ivm privacy gevoelige informatie *
icon

Beste antwoord door ad2253 18 October 2017, 12:27

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo @ad2253, uiteraard helpen we je graag met dit probleem! 😧

Ik heb meteen naar je account gekeken en daar staat gelukkig alles nog goed. Het lijkt erop dat de gebruikersnaam / wachtwoord combinatie niet correct is. Is het inmiddels gelukt om weer toegang te hebben tot het account van Marja?
Als het niet lukt, kan ik helpen om het wachtwoord een reset te geven. Ik verneem het graag!
Hallo Tim
Probleem is ondertussen opgelost via een chat met een collega van service en contact. Zou aan de server hebben gelegen.
Punt was dat er in instellingen, wachtwoorden etc niets was veranderd, deze staan immers in Outlook opgeslagen. Van ene op andere dag kon het account Marja@avdpol.nl niet meer worden benaderd: server accepteert inlog of wachtwoord niet of accepteert geen SSL-verbinding. Account info@avdpol.nl was gewoon bereikbaar. Eerst thuis gebrobeerd op te lossen. Na contact met collega binnen 3 min opgelost (??).
Reputatie 7
Badge +11
Dag Ad, dat is gelukkig snel gegaan! Mogelijk was het al opgelost toen ik ging kijken denk ik? Gezien toen alles goed leek te staan 🙂 Het is nu erg lastig om als "buitenstaander" aan te geven hoe het veroorzaakt kwam. Er is vorige week een migratie geweest van enkele office 365 pakketten, daarbij hebben sommige accounts helaas problemen gehad, mogelijk ook uw account, dat heb ik niet onderzocht.
In ieder geval fijn dat het nu weer werkt!
Tim, dat zou dan de reden geweest kunnen zijn, gelukkig loopt alles weer goed.
Nog bedankt voor je spontane bemoeienis!
Reputatie 7
Badge +11
Blij om te horen! 🙂

Reageer