Bij publicatie van Parallel's website verschijnt de melding: De licentiesleutel is verlopen. Neemt u zelf contact op met uw provider voor verdere ondersteuning. Ik wil graag mijn aangepaste website publiceren, maar dit lukt dus niet. Graag een zeer snelle oplossing van dit probleem. Heb vorige week ook al contact gehad met KPN, er is hierover een ticket aangemaakt. Maar het probleem is niet verholpen.
Ik hoor graag snel uw antwoord. Bedankt.
Ik heb precies het zelfde probleem. Ik kan ook mijn website niet publiceren en hij geeft precies dezelfde melding. Ook ik zou dit graag snel opgelost zien worden aangezien klanten nu dus niet op de nieuwe site met nieuwe informatie kunnen kijken.
Beste HK & michelle060,
Mijn excuses voor het ongemak.
Er is een centraal topic geopend waar we de voortgang zoveel mogelijk rapporteren!
Om voor jullie een melding te maken ontvang ik graag de domeinnaam. U kunt mij hiervoor benaderen in een privébericht.
Mijn excuses voor het ongemak.
Er is een centraal topic geopend waar we de voortgang zoveel mogelijk rapporteren!
Om voor jullie een melding te maken ontvang ik graag de domeinnaam. U kunt mij hiervoor benaderen in een privébericht.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.