Vraag

Mail Exchange kan niet ontvangen

  • 24 mei 2018
  • 1 reactie
  • 117 keer bekeken

Ik ontvang sinds 26 april geen mail meer. Versturen lukt wel. Ook in webmail staan geen ontvangen mails vanaf 26 april.

Abonnement is wel actief en betaald. (overigens rekening kan ik niet inzien omdat deze niet per mail is ontvangen ). Graag ontvang ik deze faktuur van 10-05 alsnog :-)

Graag een oplossing.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Hi @JHWEBSHOPS,

Welkom op het zakelijk forum van KPN! Dat is al best een lange tijd dat u problemen ervaart met uw mail. Ik ben erg benieuwd welke e-mailadres u gebruikt? Daarnaast ben ik ook erg benieuwd wat er gebeurt wanneer iemand u een mail stuurt? Ontvangt die persoon dan een bounce back mail?

Uiteraard help ik u graag met het versturen van de gewenste factuur. Ter verificatie heb ik nog wel enkele gegevens van u nodig. Wilt u mij een privé bericht sturen met de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer?

Reageer