Ik ontvang sinds 26 april geen mail meer. Versturen lukt wel. Ook in webmail staan geen ontvangen mails vanaf 26 april.
Abonnement is wel actief en betaald. (overigens rekening kan ik niet inzien omdat deze niet per mail is ontvangen ). Graag ontvang ik deze faktuur van 10-05 alsnog :-)
Graag een oplossing.
Hi @JHWEBSHOPS ,
Welkom op het zakelijk forum van KPN! Dat is al best een lange tijd dat u problemen ervaart met uw mail. Ik ben erg benieuwd welke e-mailadres u gebruikt? Daarnaast ben ik ook erg benieuwd wat er gebeurt wanneer iemand u een mail stuurt? Ontvangt die persoon dan een bounce back mail?
Uiteraard help ik u graag met het versturen van de gewenste factuur. Ter verificatie heb ik nog wel enkele gegevens van u nodig. Wilt u mij een privé bericht sturen met de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer?
Welkom op het zakelijk forum van KPN! Dat is al best een lange tijd dat u problemen ervaart met uw mail. Ik ben erg benieuwd welke e-mailadres u gebruikt? Daarnaast ben ik ook erg benieuwd wat er gebeurt wanneer iemand u een mail stuurt? Ontvangt die persoon dan een bounce back mail?
Uiteraard help ik u graag met het versturen van de gewenste factuur. Ter verificatie heb ik nog wel enkele gegevens van u nodig. Wilt u mij een privé bericht sturen met de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.