Vraag

mailquotum

  • 15 juni 2015
  • 1 reactie
  • 270 keer bekeken

Hallo,

Ik heb geen zin om weer 8 minuten te wachten tot ik een van uw medewerkers kan spreken. Vandaar maar weer eens via het forum.

Enige tijd geleden is onze mail gemigreerd naar de nieuwe kpnoffice365.nl omgeving. Hierbij ging ons mailquotum omhoog van 250MB naar 50 GB. Nu had ik al eerder een gebruikster die steeds mailtjes kreeg dat haar mailquotum overschreden werd. Bij haar hebben jullie iets gedaan dat die mails stopt. Nu heb ik er weer eentje. Of jullie het hier dus ook kunnen doen.

Als ik een PB krijg geef ik de details wel door.

Groeten,

Jaap Jager

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Hallo Jaap,

Zelf was ik nog niet bekend met dit probleem! Ik heb hierover navraag gedaan bij de technische dienst en de collega die ik erover sprak is het al wel eerder tegengekomen. Zeer bijzonder dat deze mailquotum e-mails worden verstuurd, want ik begrijp dat de quotum absoluut niet is overschreden? (dat is op zich ook aardig knap in zo'n korte tijd ;))

Ik stuur u even een privébericht, indien het mogelijk is zou ik namelijk graag een voorbeeld willen zien. Daarnaast wil ik van u weten voor welk account u deze e-mails wilt uitschakelen, dan geef ik dat door aan de technische dienst.

Reageer