Beantwoord

Microsoft OneDrive voor Bedrijven

  • 26 June 2015
  • 2 reacties
  • 437 keer bekeken

Ik heb dit product/deze dienst geprobeerd maar het is niet wat ik zoek. Nu wil ik het opzeggen vóór de twee maanden gratis-termijn is verstreken. Heb een contact formulier ingevuld (18 juni j.l.), bevestigings mail ontvangen , maar wacht nu al een WEEK op verder contact.
icon

Beste antwoord door Tim 7 July 2015, 18:33

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Amelandse,

De proefperiode is er uiteraard zodat u kunt opzeggen als de dienst niet bevalt. Het is spijtig om te lezen dat u geen reactie heeft ontvangen op het contact formulier. Ik wil graag nagaan waarom dit het geval is en daarnaast wil ik u natuurlijk gaan helpen om de dienst alsnog opgezegd te krijgen.

Zou u mij een https:///t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/227" target="_blank willen sturen met uw e-mailadres waarop de dienst is aangevraagd en indien beschikbaar de overige abonnementsgegevens? Dan ga ik hiermee bezig!
Reputatie 7
Badge +11
Beste Amelandse,

Door mijn afwezigheid heb ik u nog geen bevestiging kunnen sturen.

Bij deze alsnog, de dienst is per 29-06 beëindigd.

Reageer