Beantwoord

"niet ingegeven" status probleem

  • 5 December 2016
  • 4 reacties
  • 193 keer bekeken

We hebben een office KPN1 365 pakket, en we hebben een probleem met het creëren en verwijderen van een account. nadat het account gecreëerd was en een office 365 dienst toegeschreven kreeg is iets mis gegaan. Het toevoegen van office 365 premium ging niet goed en duurde een dag lang en er kwam geen email aan met het gegenereerd tijdelijk wachtwoord.
Toen hebben we besloten het account te verwijderen, maar dat wilt ook niet lukken.
het blijft op status "niet ingegeven"staan voor een aantal dagen en is nog steeds niet verwijderd.
graag hulp gevraagd om het account te verwijderen/repareren.
het betreft het account danielle H***
KPN Account ID: 7137952
icon

Beste antwoord door Tim 7 December 2016, 11:28

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Dag Roberto, zoals in ons privébericht ook te lezen:

De laatste wijziging, ook wel simpelweg "order" genoemd in het systeem, betreft de downgrade/opzegging. Deze order staat stil met een fout waardoor je momenteel niets kunt wijzigen. De order ga ik proberen te voltooien en anders te annuleren voor je.

Als dit voltooid is meld ik mij hier! 🆒
Reputatie 7
Badge +11
Dag Roberto,

Het is vandaag ontzettend druk op de server. De wachtrij staat vol met opdrachten. :@
Er zijn een aantal migraties bezig. Het is mede daardoor nog niet gelukt om de order te voltooien. Ik blijf er bovenop zitten tot het lukt!
Reputatie 7
Badge +11
Beste Roberto,

Status update: we krijgen de order met geen mogelijkheid geannuleerd dan wel geleverd.
Zojuist heb ik een verzoek aangemaakt bij de leverancier om het probleem op te lossen.
Reputatie 7
Badge +11
Dag Roberto,

De order is gerepareerd en uitgevoerd. De licenties zijn verwijderd!
Volgens mij is het nu in orde? Er staan nu 8 Office 365 Premium licenties actief :)

Ik verneem graag uw bericht.

Reageer