Beantwoord

Nieuwe licenties aanschaffen

  • 2 April 2016
  • 2 reacties
  • 200 keer bekeken

Dag KPN,

Ik probeer al enige tijd nieuwe licenties aan te schaffen bij Office 365.

Nou wil ik toch het eea kwijt over de portal cp.online.kpn.com. Wat een verschrikkelijke portal is dat zeg.. In allerlei browsers: links werken niet, knoppen doen het niet en je krijgt lege pagina's te zien met een error. Dit kan je op zakelijk gebied toch niet laten gebeuren? Hier een voorbeeldje als je bijvoorbeeld op ''Rechten kopen of wijzigen'' klikt.

https://

Mijn vraag is dan ook: hoe kom ik aan meer licenties voor Office 365? Via de portal lukt dat dus helemaal niet.

Nu wordt dat vast wel opgelost door jullie om handmatig licenties voor mij te kopen, maar a.u.b. pas die portal aan zodat het ook een echte selfservice cloud wordt.
icon

Beste antwoord door Tim 4 April 2016, 15:13

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste @annedijkstra2, welkom bij de zakelijke community van KPN! Bedankt voor het delen van uw ervaringen. :D

Op de schermafbeelding lijkt er sprake van een storing of verminderde prestaties van de selfservice cloud portaal. Dat zijn voor KPN en haar klanten zeker vervelende verstoringen. Vandaag heb ik gelukkig de gehele dag geen problemen ervaren. Knoppen en linkjes die niet werken mogen nu dan ook niet meer van toepassing zijn! Ik verneem graag van u of u deze problemen nog steeds ervaart?

Verder zit u absoluut goed om licenties aan te schaffen voor Office 365. Bij "Rechten kopen of wijzigen" kunt u licenties toevoegen en verwijderen. Laat u weten of het is gelukt?
Reputatie 7
Badge +11
Hallo @annedijkstra2, is het gelukt met toevoegen van de Office 365 licenties?

Ik verneem graag van u of de storing eenmalig was! :D

Reageer