Beantwoord

Office 365

  • 22 januari 2016
  • 2 reacties
  • 389 keer bekeken

Hallo,

Ik ben gisteren overgegaan met mijn domijnnaam naar KPN.

Ik had bij Microsoft office 365 met dit domijnnaam, maar stap nu over naar KPN.

Vanmorgen werd dit door KPN geinstaleerd, maar dat lukte niet.

Nu moet ik volgens KPN een week wachten totdat Microsoft mijn oude office 365 stopt!!!!

Maar DIT KAN NIET, dan mis ik een week zakelijke mail!!!

HELP MIJ a.u.b.

Groetjes,

Dirk Visser
icon

Beste antwoord door Dirk 25 januari 2016, 09:24

https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/822 schreef op https:///t5/Internet/Office-365/m-p/6410#M702Goedemiddag Dirk,

Ik wil u van harte welkom heten op het forum.

Dat klinkt inderdaad niet als een positieve start bij KPN en ik begrijp volkomen hoe belangrijk uw zakelijke mail is voor uw bedrijfsvoering. Is het abonnement bij Microsoft in zijn geheel gestopt of is deze nog actief? Is er door de collega's nog verder aangegeven waarom er een vertraging is opgetreden bij de levering?

Met vriendelijke groet,

Remco

 Goedemorgen Remco,

Het probleem is vrijdag meteen opgelost door een geweldig iemand van KPN.

Ik ben zeer tevreden voor de snelle oplossing.

Met vriendelijke groet,

Dirk

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag Dirk,

Ik wil u van harte welkom heten op het forum.

Dat klinkt inderdaad niet als een positieve start bij KPN en ik begrijp volkomen hoe belangrijk uw zakelijke mail is voor uw bedrijfsvoering. Is het abonnement bij Microsoft in zijn geheel gestopt of is deze nog actief? Is er door de collega's nog verder aangegeven waarom er een vertraging is opgetreden bij de levering?

Met vriendelijke groet,

Remco
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/822 schreef op https:///t5/Internet/Office-365/m-p/6410#M702Goedemiddag Dirk,

Ik wil u van harte welkom heten op het forum.

Dat klinkt inderdaad niet als een positieve start bij KPN en ik begrijp volkomen hoe belangrijk uw zakelijke mail is voor uw bedrijfsvoering. Is het abonnement bij Microsoft in zijn geheel gestopt of is deze nog actief? Is er door de collega's nog verder aangegeven waarom er een vertraging is opgetreden bij de levering?

Met vriendelijke groet,

Remco

 Goedemorgen Remco,

Het probleem is vrijdag meteen opgelost door een geweldig iemand van KPN.

Ik ben zeer tevreden voor de snelle oplossing.

Met vriendelijke groet,

Dirk

Reageer