Office 365 geen toegang

  • 25 juni 2017
  • 4 reacties
  • 151 keer bekeken

sinds afgelopen donderdag geen toegang tot mijn Office 365, kan nergens bij, kan niks doen, klanten bellen me omdat ze melding krijgen dat het mailadres niet bestaat. tweede keer in vrij korte tijd (september 2016) dat dit gebeurt. Toen een dag of vier ' eruit', nu weer vrees ik. Is iets tussen KPN en Microsoft. Snap niet dat dit in 2017 nog voorkomt

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Michel,

Vervelend dat je niet kan inloggen. Heb je het volgende al geprobeerd?

Stap 1: Log in op https://cp.online.kpn.com
Stap 2: Selecteer bovenaan het office365 abbonement
Stap 3: Klik op management:


Stap 4: Op deze pagina heb je een gebruikersnaam en wachtwoord voor het admin account. Gebruik deze om in te loggen.

Eenmaal ingelogd op de admin portal kan je het wachtwoord voor de desbetreffende office365 accounts beheren.

Betreffend het niet bestaan van het mail adres:
Kan je het domein met mij delen? Dan controleer ik of de DNS goed is ingesteld, dit is waarschijnlijk een gedeelte van het probleem.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @michelvandenbroek!

Ik zie dat het abonnement op dit moment de status 'Vervallen' heeft. Dit is een inmiddels bekende storing bij Microsoft. De accounts worden gefikst zodra wij ze indienen. Ik heb uw account natuurlijk meteen aangemeld.

Zodra die van u weer in de lucht is laat ik het weten.
Reputatie 6
Badge +5
@michelvandenbroek, ik heb mijn eerdere reactie aangepast ☺
klopt, heb ook begrepen dat het bij MS lag. Erg lasting dit. Vanaf vorige week donderdag geen enkele toegang meer tot mijn office, en klanten krijgen een foutmelding als ze me een mail sturen. Bedankt voor je reactive en de follow-up

Reageer