Maar met de komst van Office 2016 (icm Office 365) die we nu echt nodig gaan hebben dus vandaag toch nog maar eens geprobeerd om deze dienst die toch in ons pakket zit nog maar eens werkend proberen te krijgen.
Vanmiddag ben ik dus nogmaals begonnen aan de stappen die in de handleiding Cloud oplossingen bij het Ondernemingspakket staan en heb ik de Office 365 omgeving aangemaakt. Dit resulteerde echter dat aan de zijde van Microsoft er geen licentie is doorgekomen. Dus alles maar verwijderd en opnieuw uitgevoerd. Dit liep vast op "Provisioning" die niet doorkwam (gelijk aan mijn 1e en 2e poging). Aan KPN zijde dus wederom verwijderd met ditmaal als resultaat dat er nu staat onder Office 365 op de cloudservice portal "Status: Niet ingegeven". Nu kan ik helemaal niets meer!
Onder verbruik bronnen staat nu:
Microsoft Office 365 base Meergebruik ( 2 unit ) 1 unit 3 unit okt-25-2015 15:42
Ik ben nu bezig geweest op 6 jan 2014, 6 mei 2015 en vandaag en na deze 3 pogingen is het nog steeds niet gelukt. Behalve meldingen zoals hierboven is er op 6 jan 2014 een regel met O365 Auto Activation 1 unit 1 unit 0 unit en op 6 mei 2015 een regel Application User Meergebruik ( 4 unit ) 45 unit 49 unit onder "verbruik van alle bronnen" bijgekomen. Maar dat is dan ook alles. Kennelijk verbruiken we iets zonder ook maar iets te gebruiken...?
Na bijna 2 jaar is het nog steeds niet gelukt Office 365 beschikbaar te krijgen. Vanwege het feit dat we sowieso Office 2016 (icm 365) willen gaan aanschaffen ben ik nu van mening dat het denk ik tijd wordt dat we nog eens moeten overwegen of we het KPN Ondernemerspakket waar Office365 inzit nog wel moeten behouden. Het afsluiten van een los product bij Microsoft is denk ik handiger, tenzij er hier iemand is die nog raad weet...
Beste antwoord door Tim
Bekijk origineel