Ik kan nergens vinden hoe je een Gebruiker kunt verwijderen uit Office365.
Ik heb nu in Cloudservice Portal van de KPN de gebruiker verwijderd, maar ik zie nu al enige uren staan dat er een update proces loopt. En in Office365 zie ik niets gebeuren.
Is er een aparte procedure beschikbaar, die ik moet volgen?
Dank
Hallo Henk,
Van mijn collega's heb ik begrepen dat het probleem is opgelost! Klopt dit?
Ik hoor het graag 🙂
Van mijn collega's heb ik begrepen dat het probleem is opgelost! Klopt dit?
Ik hoor het graag 🙂
Goedemiddag Henk,
U heeft de procedure perfect gevolgd. Het is inderdaad de bedoeling dat de gebruikers in de Cloudservice Portal verwijderd worden.
Nu heb ik bij u even gespiekt, en zie ik dat de taak blijft hangen. Hij is vastgelopen.
Ik zal een ticket aanmaken naar onze technische support voor u. Dan kunnen zij dit alsnog fiksen!:)
Binnen 16 kantooruren krijgt u een belletje. Laat u nog even weten of dat is goed gegaan?
U heeft de procedure perfect gevolgd. Het is inderdaad de bedoeling dat de gebruikers in de Cloudservice Portal verwijderd worden.
Nu heb ik bij u even gespiekt, en zie ik dat de taak blijft hangen. Hij is vastgelopen.
Ik zal een ticket aanmaken naar onze technische support voor u. Dan kunnen zij dit alsnog fiksen!:)
Binnen 16 kantooruren krijgt u een belletje. Laat u nog even weten of dat is goed gegaan?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.