OneDrive bewerken werkt niet op iPad

  • 15 January 2017
  • 1 reactie
  • 599 keer bekeken

Hallo, ik heb het pakket vorige week aangeschaft.
Ik wil ermee werken via IPad als ik in het buitenland ben. Het leek we super handig om via mijn IPad te werken in mijn word documenten.
In onedrive kan ik alle documenten openen maar ik kan er niet in werken, als ik inlog dan krijg ik een bericht: dat ik voor dit account is bewerken op uw apparaat niet toegestaan. Neem contact op met uw organisatie over uw Office 365-abonnement, als u documenten wilt maken of bewerken. Ik Vertrek over een paar uur naar het buitenland en kan niet naar de KPN winkel terug. Ik heb een goede uitleg gehad, alles op onedrive gezet en nu kan ik er niet echt mee verder. Wat kan ik nu doen? Wie kan me helpen van KPN om mijn account aan te passen om in mijn documenten te kunnen werken.
Mvrgr.,
Ellen

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hallo Ellen!

Ohjee, naar! Dat is inderdaad juist waar Office 365 voor is bedoeld. Ik heb uw account even onder de loep genomen, daar zie ik geen gekke dingen.:) Wat ik me kan voorstellen is dat u de oude versie van de app heeft.

Zou u de huidige app willen verwijderen en OneDrive opnieuw uit de App store willen halen? Dan onderneemt u de volgende stappen:
  1. Open de OneDrive-app en tik op het persoonspictogram in OneDrive-app voor iOS boven aan het scherm.
  2. Tik op OneDrive voor Business toevoegen.
  3. Op het aanmeldingsscherm voert u het e-mailadres en wachtwoord van uw bedrijf in.

Geeft u een gil als het lukt? Ik hoor het graag!:)

Reageer