Ik ben "Microsoft Onedrive" op mijn computer aan het testen en overweeg om Onedrive voor bedrijven te nemen.
Onedrive is default geïnstalleerd op de C: drive in mijn Windows versie 10 en dat is het probleem.
Deze drive is een 128GB SSD, die ik alleen voor opstarten en programma installaties gebruik.
Het is onmogelijk om deze locatie voor "Onedrive" te veranderen naar een andere (grote) schijf, waardoor ik nu mijn bestanden die ik synchroon wil houden naar mijn C: schijf moet verplaatsen. Hierdoor is het dus onmogelijk voor mij om de versie "Voor bedrijven" van 1tb te nemen.
Microsoft geeft een duidelijk NEE op de vraag of de "onedrive locatie" op mijn desktop PC te verplaatsen is. Ik heb van alles geprobeerd, un-installeren, opnieuw installeren, maar geen enkele optie om een andere locatie dan de C:schijf op mijn desktop aan te geven.
Nu lijkt me dit niet meer van deze tijd, dus er zou naar mijn idee een mogelijkheid moeten zijn om "Onedrive" op mijn D:schijf te krijgen. Misschien hebt U daar een simpele oplossing voor, want anders is Onedrive voor bedrijven geen optie voor me.
Beste antwoord door Tim
Bekijk origineel