Sinds een paar dagen ervaar ik dat (inkomende) mails op m’n Zakelijk Exchange Online niet meer binnenkomen.
Uitzonderingen zijn inkomende mailtjes vanuit binnen het domein(naam). Dat gaat goed.
De situatie is erg frustrerend!
Ook merk ik dat het inloggen bij m’n “clouddasboard” (cp.online.kpn.com) ook problemen oplevert. Bij het invoeren van m’n gebruikersnaam en wachtwoord wordt naar een “sterker” wachtwoord gevraagd.
Ik heb begrepen dat er activiteiten zijn voor een migratie/omzetting naar het nieuwe Office 365 platform.
Het kan zijn dat het daar mee te maken heeft. Maar dat hoor ik dan graag!
In de communicatie hierover (mail van KPN) over die omzetting:
“.Uw abonnement wijzigt inhoudelijk niet en blijft gewoon werken. U ontvangt een e-mail zodra we uw abonnement hebben omgezet. U hoeft verder niets te doen.”
Graag een reactie en actie dat dit probleem (problemen) zsm wordt opgelost.
Met vriendelijke groet,
Peter
Beste antwoord door Lindsay
Bekijk origineel