Beantwoord

opzegging cloud

  • 24 juni 2015
  • 2 reacties
  • 284 keer bekeken

op 22 mei cloud aangevraagd om 2 maanden gratis te proberen, aangezien het een en al drama is om te installeren etc heb ik het direct weer opgezegd dezelde dag nog.

bevestigings mail ontvangen, maar vandaag komt er uiteraard ook een factuur na 2 maanden (had ik anders verwacht van kpn.....nee)

Beste kpn, ik wil van cloud af en geen rekeningen meer ontvangen

mvg

Edwin Split
icon

Beste antwoord door Burhan 1 juli 2015, 17:10

Dag Edwin, 

One Drive is inmiddels voor u opgezegd. Meer informatie vindt u in uw privéberichten. 

Een fijne dag toegwenst!

Met vriendelijke groet,

Burhan

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Dag Edwin, 

Ik betreur het dat het product u niet is bevallen. Nog minder is natuurlijk dat er toch een rekening wordt gestuurd nadat je hebt aangegeven te willen stoppen met de dienst. 

Ik help u graag verder om het product goed in te stellen. Wenst u toch echt te stoppen met het product, dan zal ik samen met u kijken naar de mogelijkheden hiervoor. 

Graag ontvang ik in een privébericht het volgende: 

- Naam contractant en bedrijf
- Postcode/huisnummer

- Mailadres waarop het product is geregistreerd
- De ontvangen bevestiging van de opzegging (als bijlage)

Ik zie uw reactie tegemoet zodat ik voor u aan de slag kan! 

Met vriendelijke groet,
Burhan
Reputatie 3
Badge +3
Dag Edwin, 

One Drive is inmiddels voor u opgezegd. Meer informatie vindt u in uw privéberichten. 

Een fijne dag toegwenst!

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer