Als je Exchange Online Instap instelt op Outlook 2007 met de instellingen op:
https://www.kpn.com/zakelijk/service/internet/email/outlook-instellen.htm
dan krijg je de volgende melding:
Nu heb ik dit opgezocht en ik ben hier uitgekomen:
https://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/06c6f2ae-8009-44ed-8704-b1ffc4f2b58e/loginlivecom-certificate-issues?forum=emet
Dit lijkt een issue te zijn met het certificaat van Microsoft en niet iets waar je vanaf deze kant veel aan kunt doen.
Toch wil ik weten of er meer mensen zijn die met dit issue zitten of het opgelost hebben zonder SSL/TLS uit te zetten.
Goedemiddag @ronny ,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies weet hoe dit op te lossen. Echter is het bij gebruik van Exchange Online niet aan te raden om Outlook 2007 te gebruiken. Wij adviseren om minimaal Outlook 2010 of hoger te gebruiken. Ik wil niet direct zeggen dat dit de oorzaak is, maar ik kan mij voorstellen dat dit wat problemen kan geven.
@SjorsK Sjors, herken jij dit? En weet je misschien een oplossing?
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies weet hoe dit op te lossen. Echter is het bij gebruik van Exchange Online niet aan te raden om Outlook 2007 te gebruiken. Wij adviseren om minimaal Outlook 2010 of hoger te gebruiken. Ik wil niet direct zeggen dat dit de oorzaak is, maar ik kan mij voorstellen dat dit wat problemen kan geven.
Ik heb allereerst slecht nieuws,
De ondersteuning vanuit Microsoft voor office2007 is verlopen. Dit betekend dat Microsoft de functionaliteit via outlook 2007 meer garandeerd. Mijn advies is bij deze dan ook om te upgraden.
Heb je de Microsoft connection analyzer gebruikt? Deze tool is juist voor het verhelpen van dit soort problemen:
https://testconnectivity.microsoft.com
De ondersteuning vanuit Microsoft voor office2007 is verlopen. Dit betekend dat Microsoft de functionaliteit via outlook 2007 meer garandeerd. Mijn advies is bij deze dan ook om te upgraden.
Heb je de Microsoft connection analyzer gebruikt? Deze tool is juist voor het verhelpen van dit soort problemen:
https://testconnectivity.microsoft.com
Thanks voor de reacties.
Als de ondersteuning is verlopen dan is de keuze snel gemaakt.
Ik ga die connection analyzer in ieder geval proberen en dan zal ik de resultaten hier zetten.
Als de ondersteuning is verlopen dan is de keuze snel gemaakt.
Ik ga die connection analyzer in ieder geval proberen en dan zal ik de resultaten hier zetten.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.