Welkom op het

Zakelijk KPN Forum

Recent online
Zakelijk KPN Forum - Indexpagina
Vraag

SMTP server


Wij hebben op die locatie een multi-functional staan waar ook mee gescand kan worden. Afzender is scanner@domein.nl en de ontvangers zijn interne gebruikers op het domein. Zover ik heb kunnen vinden kan ik niet scannen naar het office 365 platform zoals wij normaal doen, dit wordt door kpn geblokkeerd geeft spamhaus.org aan daar waar microsoft naar kijkt als filterlijst.

Nu heb ik al smtp.kpnmail.nl en smtp.kpnplanet.nl geprobeerd. Helaas geven dez beide de fout dat ik niet mag relayen…

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
Mag ik vragen hoe de SMTP server is ingesteld (Minus het wachtwoord uiteraard)? Om van de SMTP servers gebruik te maken van KPN moet je namelijk tegenwoordig ook een Mailadres hebben die via die SMTP server werkt.
Reputatie 7
Badge +11
Hi @Michael Gorseling, welkom op het zakelijke forum van KPN! 😀
Ik heb eigenlijk dezelfde vraag als @SjorsK. Hebt u een "kpnmail" account ingesteld voor de SMTP server? Zo ja, kunt u deze wellicht testen op een ander apparaat?
Reputatie 1
Misschien handig om een gratis smtp server te gebruiken?
In een applicatie maak ik gebruik van SendGrid https://sendgrid.com/ Met deze dienst kun je maximaal 100 berichten per dag sturen als je voor de onbetaalde versie kiest.
Reputatie 7
Badge +6
Persoonlijk maak ik trouwens gebruik van office365 om alles te sturen, maar sendgrid, mandrill en sparkpost zijn inderdaad goede alternatieven.

Reageer