Storing: is uw Cloud account geblokkeerd?

  • 28 September 2016
  • 2 reacties
  • 745 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +5
Kunt u uw mail niet meer bekijken of heeft u geen toegang tot uw Zelfservice Cloud?
Dat klopt, op dit moment ervaren een aantal klanten een storing met hun Cloud-dienst. Deze klanten krijgen de melding dat hun account is geblokkeerd zodra zij hun product willen gebruiken. Dit betekent uiteraard niet dat het account verwijderd is. De inhoud van uw mailbox is intact.


Omdat dit voor u ontzettend hinderlijk is, hebben wij de storing de hoogste prioriteit gegeven. Wij zetten alles op alles om het platform zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen en houden u op de hoogte van de ontwikkelingen!

UPDATE 30/09 : De storing is herstellende, bijna alle klanten zijn weer in de lucht! Heeft u nog problemen? Laat het ons weten in een reactie op deze blog.

2 reacties

Uw account is geblokkeerd
Neem contact op met uw ondersteuningsmedewerker om de blokkering op te heffen en probeer het opnieuw.

heb al een aantal dagen deze melding dat mijn email adres geblokkeerd is. Omdat ik in het buitenland zit kan ik geen 0800 nummer bellen. Voor zover ik weet ontvang ik al ruim een week! geen mail op mijn email 365 account. wat moet ik doen!
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Carel,

Wat prettig dat u ons heeft gevonden op het Forum! Vanuit het Buitenland bellen is inderdaad heel lastig. Maar geen zorgen, we houden gewoon op deze manier contact. 🙂

Zou u mij een privéberichtje willen sturen met het e-mailadres waar het om gaat? Dan ga ik die meteen controleren.

Reageer