Vraag

Uw geselecteerd abonnement is geblokkeerd.Neem contact op met uw verkoper.

  • 1 september 2017
  • 8 reacties
  • 137 keer bekeken

(Account ID: 7295050) ik heb net 0365 aangeschaft. In de Cloudservice portal van KPN krijg ik de volgende foutmelding: Uw geselecteerd abonnement is geblokkeerd. Neem contact op met uw verkoper.

De O365 portal geeft aan:
Er is een probleem met uw abonnement. Ga naar Abonnementen om dit op te lossen.

Wat kan ik doen?

Doel is om lokaal O365 versie2016NL te kunnen installeren op mijn Mac.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hi Marktbolt,

Bedankt voor het melden hiervan. Ik ben gelijk op onderzoek gegaan en zie dat je de verkeerde account hebt geselecteerd om de aankoop te verrichten. Doordat het abonnement geblokkeerd is heb je een foutmelding hebt gekregen. Ik heb je een privé bericht gestuurd met de juiste account ID.
Reputatie 5
Badge +5
Hi @markbolt,

Bedankt voor uw privé bericht. Jammer om te lezen dat het koppelen nog niet is gelukt. Ik zie dat u in account ****599 de Office365 hebt besteld maar nog niet hebt toegewezen aan een gebruiker. Het domein exper2.nl kunt u niet gebruiken bij het nieuwe abonnement omdat die al bekend is bij MS vanwege exchange. U zou deze dan eerst moeten loskoppelen.
vreemd, ik wil toch gewoon upgraden? hoelang heb ik dan geen e-mail? Of hoe eenvoudig gaat dat ontkoppelen, klinkt nogal tricky?
zou je mij kunnen helpen? ik heb nu van alles dubbel actief
ID Naam abonnement Begindatum Vervaldatum Status Servicestatus
1756991 Exchange Online, OneDrive voor Bedrijven of Office 365 (exper2.nl) 28-Apr-2017 28-Jul-2017 Beëindigd Gestopt
1773072 Exchange Online, OneDrive voor Bedrijven of Office 365 12-Jul-2017 12-Sep-2017 Actief Draaiend
1777059 Exchange Online Instap van KPN 28-Apr-2017 28-Sep-2017 Actief Draaiend
1781470 Webhosting Online Linux 25-Jul-2017 25-Sep-2017 Actief Draaiend
1785599 Exchange Online, OneDrive voor Bedrijven of Office 365 01-Sep-2017 01-Okt-2017 Actief Draaiend
1785751 Exchange Online, OneDrive voor Bedrijven of Office 365 04-Sep-2017 04-Okt-2017 Actief Draaiend
Reputatie 5
Badge +5
Natuurlijk wil ik u helpen. Het beste is als we een dag uitkiezen waarop we werkzaamheden gaan uitvoeren. U zult namelijk tijdelijk offline zijn. Ik stel voor dat we vrijdag 8 september aan de slag gaan. Komt dit goed uit?
vrijdag komt perfect uit, bel jij mij?

Edit: telefoonnummer weggehaald
Reputatie 5
Badge +5
Hi @markbolt,

Bedankt voor de bevestiging. Vrijdag stuur ik u een privé bericht met daarin een link. Wanneer u op de link klikt zal er een verbinding tot stand worden gebracht waarmee ik uw computer/laptop op afstand overneem. Hierdoor hoeven wij geen telefonisch contact te hebben ☺ . We zullen na 11.30 hiermee aan de slag gaan.
ok, tot vrijdag

Reageer