Welkom op het

Zakelijk KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Wachtwoord email account werkt niet.


Reputatie 1
Badge
Hallo,

Ik probeer in de mail te komen en dat lukt niet. Via de Cloudservice Portal zie ik het mailadres wel staan maar kan er niets mee omdat het ww niet werkt. Is de enige remedie verwijderen en opnieuw aanmaken of zijn er andere oplossingen?
icon

Beste antwoord door SimonStegeman 8 augustus 2017, 16:11

Is inmiddels geregeld via de chat.

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 1
Badge
Is inmiddels geregeld via de chat.
Reputatie 6
Badge +11
Fijn dat het gelukt is en je even terugkoppeling geeft @SimonStegeman
Tot de volgende keer op het forum 😃
Ik heb eenzelfde probleem. Ik heb Exchange Online aangeschaft. Alles zou moeten draaien. Echter bij inloggen op Microsoft 365 gaat het mis. Eerst wordt het wachtwoord niet herkend. Bij een poging tot reset van het wachtwoord geeft Microsoft aan dat er geen account bekend is. Bij voorbaat dank voor enige richting. Matthijs
Reputatie 6
Badge +11
Hi @Matthijs Snijder, gefeliciteerd met uw aankoop en welkom op het zakelijke forum. Op welk account probeert u in te loggen? Het standaard "admin" account of een zelf aangemaakte gebruiker? Als het niet lukt, kunt u proberen om in te loggen op het admin account om daar een wachtwoord aan te maken voor de andere gebruiker(s).
Verneem graag of het lukt!

Reageer