Vraag

Aanvraag, maar geen mail.

  • 20 March 2018
  • 8 reacties
  • 297 keer bekeken

Ik heb afgelopen week voor thuis een nieuw tv kastje aangevraagd, omdat degene die ik nou heb een soort van is verouderd, maar toen ik op bevestigen klikte had ik in eens geen internet verbinding meer. Hierdoor kreeg ik geen bevestigings mail met informatie. Ik kan hem nu ook niet meer opnieuw aanvragen, omdat hij wel aangeeft dat er een order is. Kan iemand mij hiermee helpen?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi @schaatsertje,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Ik kan mij goed voorstellen dat u graag wilt weten of die bestelling gelukt is of niet. Natuurlijk kijk ik graag hoe het ervoor staat. Nu ben ik allereerst even benieuwd via welke pagina u de ontvanger besteld heeft. Daarnaast ontvang ik graag in een privébericht uw klantnummer, postcode + huisnummer, naam van de contractant/bedrijf en de laatste 4 cijfers van de IBAN rekening.
https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006 ik heb dat via deze site gedaan
Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag @schaatsertje,

Bedankt voor uw reactie en privébericht!
Klopt het dat u de bestelling afgelopen zondag de 18e geplaatst heeft?

Het was een speurtocht, maar ik heb de bestelling gevonden. Op dit moment is het pakketje in behandeling de logistieke partner. Het pakketje wordt morgen geleverd. Wilt u mij een sein geven als het pakket binnen is?

Ik wil vervolgens nog even uw pakket doornemen. Daar heb ik wellicht nog wel wat leuks voor 😉
Ja, dat klopt.
Bedankt voor het natrekken. Ik zal aangeven als ik hem binnen heb.
Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag @schaatsertje,

Ik heb nog geen bevestiging van ontvangst van u gezien, maar de order is niet meer zichtbaar in mijn systeem.
Heb jij de ontvanger binnen? En kan ik eventueel nog wat anders voor u betekenen?
Ooh ja sorry,

Hij is inderdaad binnen gekomen en helemaal goed geinstalleerd
Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen,

Geen probleem hoor! Ik ben blij om te lezen dat de ontvanger goed binnen gekomen en geïnstalleerd.
Als u nog andere vragen hebt, hoor ik dat natuurlijk graag!
Reputatie 7
Badge +6
Hi @schaatsertje,

Ik wil u graag nog één keer storen.
Wij kijken natuurlijk constant naar verbeterpunten om onze service te optimaliseren. Nu ben ik daarom ook erg benieuwd naar uw mening en ideeën. Wilt u middels het invullen van 5 korte meerkeuzevragen uw bevindingen met ons delen?

Reageer