Vraag

afstandsbediening

  • 14 September 2018
  • 4 reacties
  • 468 keer bekeken

Onze afstandsbediening is kapot, sommige knoppen reageren slecht of niet. Kan ik een nieuwe ontvangen?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Gelukkig doet KPN daar niet moeilijk over, heb je al je klantgegevens ingevuld in je profiel?. Dan kan KPN een nieuwe verzenden 🙂
Reputatie 7
Badge +6
Hi @trudy,

Ik zie uw klantnummer nog niet ingevuld in uw profiel. Is het inmiddels gelukt om een nieuwe afstandsbediening te krijgen?

Natuurlijk help ik u alsnog graag aan een nieuwe afstandsbediening. Hiervoor heb ik uiteraard wel uw abonnementsgegevens (minimaal uw klantnummer) nodig.
Nog geen nieuwe afstandsbediening, maar wel mijn klantnummer ingevuld.
Lukt het zo om een nieuwe afstandsbediening toe te sturen?

groet
Trudy
Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag Trudy,

Bedankt voor het invullen van jouw klantnummer!
Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Deze heeft u uiterlijk woensdag in huis 😉
Nu ben ik direct benieuwd of u verder tevreden bent over het pakket. Ik zie namelijk dat het contract van het pakket verlopen is en dat biedt mij de mogelijkheid om een aanbieding te doen.

Reageer