Vraag

Bestelling niet compleet, verbindingsset ontbreekt

  • 27 July 2021
  • 3 reacties
  • 24 keer bekeken

Hallo

Ik heb pakket KPN Hussel besteld bij Service Beheer online met kenmerk 1648906 klantnummer 9084947314

Bij de bestelling is mij belooft dat ik gratis een Gratis KPN draadloze verbindingsset zou ontvangen.

Deze heb ik nog steeds niet iontvangen

Ik heb voor twee weken terug telefonisch contact gehad met de servicedesk van KPN en mij werd belooft dat de verbindingsset binnen 1,5 week zou worden opgestuurd.

Mocht ik deze nog steeds niet hebben ontvangen dan moest ik weer contact opnemen.

Bij deze dus de vraag waar blijft de verbindingsset

Ik hoor het graag zsm

Mvg

Leo


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @Leo2006,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Heel fijn dat je gelijk het klantnummer hebt meegestuurd. Ik heb dit account er direct bij gezocht en zie dat er geen actief account is. Toen heb ik verder gekeken en zag ik dat de order is geannuleerd begin deze maand. Er zou namelijk besproken zijn dat we het oude pakket bij Ziggo op zouden heffen. Dit kon echter niet, aangezien je daar nog een lopend contract zou hebben. Bij het annuleren van de order is dus de gehele levering afgebroken. Dit betekent dus ook dat je geen recht meer hebt op de draadloze verbinding set en dat deze ook niet meer geleverd gaat worden. 

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben!

Hallo Rick

Bedankt voor je reactie

De order is geannuleerd omdat jullie in een fout hebbengemaakt bij het opzeggen van het lopende contract bij ziggo.

Hierdoor ben ik genoodzaakt om het contract bij ziggo met veel hogere kosten moet  voortzetten

In de topic kun je ook zien dat ik voor het beeindigen van het contact al contact met jullie heb gehad over het niet ontvangen van de Gratis KPN draadloze verbindingsset 

Mij is toen ook belooft dat ik alsnog de Gratis KPN draadloze verbindingsset zou ontvangen

Heel erg jammer dat ik deze nu niet meer krijg

Zegt wat over de service van KPN

Eerst de fout met het niet opzeggen van het contact bij ziggo en nu het niet nakomen van wat is belooft

Jammer

Mvg

Leo

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag Leo, 

Bedankt voor je reactie! 
Bij het plaatsen van de bestelling kunnen wij inderdaad een overstapservice inzetten om het pakket bij de andere provider op te laten heffen. Als de opheffing overigens niet verwerkt kan worden omdat er (in dit geval) nog een lopend contract blijkt te zijn kunnen wij dat niet overrulen. Natuurlijk is het frustrerend, helemaal als het een pakket met hogere kosten is, maar dat ligt buiten onze mogelijkheden. Daarom is de order dus geannuleerd. 

Zoals ik in mijn vorige bericht ook schreef is dus de gehele order afgebroken. En daarmee is dus ook de levering van de draadloze verbinding set gestopt, aangezien je hier door de annulering van de order dus ook geen recht meer op hebt. 

Reageer