Welkom op het

Zakelijk KPN Forum

Recent online
Zakelijk KPN Forum - Indexpagina
Beantwoord

betalen per acceptgiro niet meer mogelijk?


Goedenmiddag.
ik probeer voor ons bedrijf een nieuw digitenne abonnement af te sluiten maar het blijkt niet meer mogelijk te wezen om deze zonder automatische incasso af te sluiten.
het moet toch mogelijk wezen om gewoon maandelijks een acceptgiro te krijgen en die te betalen?

Groetjes Renzo
icon

Beste antwoord door Tim 12 december 2016, 15:27

Dag Renzo,

Bij de meeste diensten zijn we afgestapt van de acceptgiro en is betaling enkel middels automatische incasso mogelijk. Voor Digitenne geldt dit ook en kan de automatische incasso niet uitgezet worden.

Sorry, het is dus niet mogelijk.

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +11
Dag Renzo,

Bij de meeste diensten zijn we afgestapt van de acceptgiro en is betaling enkel middels automatische incasso mogelijk. Voor Digitenne geldt dit ook en kan de automatische incasso niet uitgezet worden.

Sorry, het is dus niet mogelijk.

Reageer