Vraag

Defecte TV Decoder

  • 20 April 2022
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

Beste,

Op donderdag 14 april hebben wij contact opgenomen met uw klantenservice om een storing te melden aan onze TV Decoder. Uw collega heeft met ons een stappenplan doorlopen waaruit is gebleken dat de apparatuur defect is.
Hierbij heeft uw collega een omruiling aangemaakt en aangegeven dat ik op 15 april mijn decoder al kon omruilen bij een PostNL punt in de buurt. In verband met het paasweekend zou die hier ook spoed achter zetten daar wij altijd de voetbalwedstrijden uitzenden als service naar onze klanten in het cafe.

Inmiddels ben ik op 15, 16 en 20 april bij dit ophaalpunt geweest en ligt er nog steeds geen vervangend tv kastje, hebben wij door het niet kunnen uitzenden van de bekerfinale, een omzetderving van om en  nabij de 5000 euro opgelopen en krijg ik als klap op de vuurpijl van een medewerker van u te horen dat ik dan maar een chromecast moet gaan halen zodat ik de tv vanaf de telefoon kan streamen.

Vandaag eveneens weer telefonisch contact gehad, waarbij uw collega aangaf dat ik vandaag nog teruggebeld zou worden.
Ook hier is KPN wederom in gebreke gebleven.

Wij verwachten van u dat dit probleem uiterlijk aankomende vrijdag is opgelost, anders zullen wij met grote zekerheid gaan overwegen een overstap naar Ziggo te maken.

Ik hoop met spoed van u te horen.

Mvg

Robbin
Shoarma & Pizzeria Ninive
 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @Robbin van Ninive 

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Ik kan mij goed voorstellen dat het erg frustrerend is als de tv-ontvanger kapot is. Natuurlijk moet deze dan zsm vervangen worden voor een nieuwe. Ik ben blij dat je het klantnummer direct in je forumprofiel hebt ingevuld. Zo kon ik gelijk op onderzoek uit. 

Ik zie inderdaad de notitie van het gesprek op 14-04, waarbij er een opdracht is aangemaakt voor een nieuwe tv-ontvanger. Als ik wat verder kijk krijg ik overigens ook de melding dat de ontvanger nog niet verstuurd is. Het is tot nu toe onduidelijk waarom dit precies is. Ik heb daarom nu een dringend verzoek naar de logistieke afdeling gestuurd om de ontvanger zsm op te sturen. Als ik de bevestiging krijg dat de ontvanger onderweg is geef ik natuurlijk een seintje. Onze excuses voor het ongemak! 

Reageer