Beantwoord

Digitenne

  • 5 January 2017
  • 6 reacties
  • 832 keer bekeken

Wij hebben eind november/begin december een extra ontvanger aangevraagd voor digitenne.
Alleen kan deze niet op onze tv geïnstalleerd worden en willen we deze retourneren.

Hoe kan ik dit doen?

Met vriendelijke groeten,

Wendy van den Akker
Gemeente Veldhoven
Klantnummer *****
icon

Beste antwoord door Mohammad 5 January 2017, 13:57

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag Wendy, welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Ik zie hier twee smartcard nummers:
014288817266 en 014557330447

Zou u willen kijken welke van de twee u wilt laten stoppen? Dan haal ik die uit uw abonnement.

Met vriendelijke groet,
Mohammad
Beste Mohammad,

Ik heb geen van beide nummers op de smartcard staan.
Het nummer wat ik zie is: 014 5586 4658-5

Met vriendelijke groeten,

Wendy van den Akker
Reputatie 5
Badge +5
Beste Wendy,

Het bleek een smartcard te zijn die nog geactiveerd moest worden. Ik heb mijn collega's van het consumenten markt gevraagd de kaart te activeren en heb hem daarna meteen verwijderd uit uw pakket. U krijgt een bevestiging op de mail dat de Digitenne met kaartnummer 01455864658-5 is gedeactiveerd.

Mocht ik u nog ergens anders mee kunnen helpen hoor ik het uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,
Mohammad | - Blij met een reactie? Met een Like geeft u waardering! -
Beste Mohammad,

Bedankt voor de snelle reactie. Super fijn dat het zo snel geregeld wordt.
Dit was het voor nu.

Met vriendelijke groeten,
Wendy van den Akker
Gemeente Veldhoven
Reputatie 3
Badge
Niet dat ik hier probeer te modereren. Echter lijkt het mij verstandig om de gegeven nummers even te maskeren of in ieder geval te verwijderen i.v.m. privacy?
Reputatie 5
Badge +5
Erg scherp van je Timeless. Ik heb de privacygevoelige gegevens verwijderd. De smartcard nummers is geen verificatie middel en zijn verder niet privacygevoelig, dus die heb ik laten staan. Bedankt voor je reactie!

Reageer