Vraag

Foutcode E016 plots op 1 van onze digitenne ontvangers

  • 25 December 2022
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

1 van onze digitenne ontvangers heeft nu foutcode E016. Plotseling vandaag en aangezien we een BenB hebben wil ik dat vandaag opgelost krijgen. Bij abonnement basis zegt hij nu Nee (itt tot de 2 anderen). Truc met handmatig zoeken alsnik ergens maar werkte niet. Hoe krijg ik een snelle oplossing? Via telefoon of chat volstrekt kansloos heb ik nu gemerkt.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @Hkvrie102

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Wij waren tijdens de feestdagen niet aanwezig, dus ik kwam dit topic vanochtend pas tegen. Wat balen dat een van de Digitenne ontvangers niet werkt! Ik help graag om dit voor jullie op te lossen. Als ik het zo lees lijkt het erop dat de ontvanger (opnieuw) geactiveerd moet worden, maar daar duik ik graag verder in. 

Wil je mij in een privé bericht het CAS ID van de betreffende ontvanger sturen?  

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag, 

Ik heb geen bericht meer van je ontvangen. Ik heb nog even in het systeem gekeken en ik zie dat je ook telefonisch contact hebt gehad. Aan de notitie te zien heeft mijn collega het CAS ID van de betreffende ontvanger opnieuw geactiveerd en ik vermoed dat daarmee het probleem opgelost is, toch? 

Als ik nog iets anders voor je kan doen hoor ik het natuurlijk graag! 

Reageer