Als ik naar Netflix ga dan krijg ik de melding dat " de Netflix app nog niet geladen is. Een moment geduls a.u.b. Probeer het na enkele minuten nog eens.
Deze melding krijg ik al een aantal dagen.
Iemand een idee?
Dag Willeke, welkom op het zakelijke forum van KPN!
Het klinkt alsof de Netflix app van de tv ontvanger een corrupt bestand of instelling probeert te lezen. Een idee is dan om de software van de tv ontvanger opnieuw te laten installeren en/of een fabrieksreset uit te voeren.
Zie in dit topic op het consumenten forum meer uitleg over het resetten van de tv ontvanger.
Hebt u dit geprobeerd en heeft het geholpen? Ik hoor het graag van u!
Het klinkt alsof de Netflix app van de tv ontvanger een corrupt bestand of instelling probeert te lezen. Een idee is dan om de software van de tv ontvanger opnieuw te laten installeren en/of een fabrieksreset uit te voeren.
Zie in dit topic op het consumenten forum meer uitleg over het resetten van de tv ontvanger.
Hebt u dit geprobeerd en heeft het geholpen? Ik hoor het graag van u!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.