Nieuw Digitenne kastje

  • 21 December 2017
  • 2 reacties
  • 380 keer bekeken

Beste KPN,
Ik probeer al enige tijd door te bellen naar diverse telefoonnummers een nieuw digitenne kastje te krijgen. Die wij nu hebben is ermee opgehouden. Ik vind het stront vervelend als ik aangeef dat ik een zakelijke klant ben dat ze mij bedrijf niet kunnen vinden en dat het heel vervelend is bla bla bla.

Nu mijn vraag; Hoe kan Regus (vestiging Regus Hilversum olympia 1) een nieuw werkend digitenne kastje krijgen??

Ik hoor graag van u.

Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Kristel Stiny

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen @Kristel Stiny,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat naar om te lezen dat u telefonisch niet direct geholpen kon worden. Ik kan mij voorstellen dat u erg vervelend vindt.
Natuurlijk help ik u graag om de kapotte ontvanger te vervangen voor een nieuwe ontvanger. Om ervoor te zorgen dat ik direct het juiste account naar voren krijg heb ik wat gegevens nodig.

Wilt u mij in een privébericht het klantnummer, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van IBAN rekening sturen?
Reputatie 7
Badge +6
Wilt u overigens ook direct op de ontvanger (of de kaart die erin zit) kijken of daar een code opstaat, waarmee we kunnen onderscheiden welke ontvanger er precies kapot is?

Reageer