Beantwoord

Opzeggen abonnement vanuit het buitenland

  • 8 May 2018
  • 4 reacties
  • 385 keer bekeken

Ik zou graag ons abonnement opzeggen. We zijn al naar de VS verhuisd en ik zie geen optie om dit online of per email te doen.

Klantnr: 1123519951

Vriendelijke groet,
Anina Witherow
icon

Beste antwoord door Mohammad 11 May 2018, 14:26

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @Witherow, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Dat kunt u uiteraard ook hier via het Zakelijk Forum doen. Om uw gegevens erbij te pakken en het abonnement op te zeggen heb ik nog een aantal gegevens nodig ter verificatie: postcode, huisnummer, bedrijfsnaam en tot slot de laatste 4 cijfers van het IBAN. Zou u deze naar mij toe willen sturen in een privébericht?
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @Witherow,

Aller eerst excuses voor de late reactie. Gisteren waren wij niet aanwezig en kon ik geen antwoord geven. Ik heb aan de hand van uw gegevens het contract erbij gepakt en zie dat deze loopt tot 8-11-2018.

Opzeggen binnen contract gaat altijd gepaard met een afkoopsom. Hier kunnen wij wel een uitzondering voor maken, op het moment dat u niet meer in Nederland ingeschreven staat en dus vertrokken bent naar het buitenland. Hiervoor hebben wij dan een uitschrijving gemeentelijke basis administratie voor nodig als bewijs.
Beste Mohammad,

Hier het uitschrijvingsbewijs.

Hartelijke dank voor uw hulp,
Anina
Reputatie 5
Badge +5
Beste Anita,

Ik heb de uitschrijvingsbewijs verwijderd i.v.m. privacygevoelige informatie. De opzegging staat erin per 31 mei zonder afkoopsom. 😄

Reageer