Vraag

terugkijken download

  • 5 december 2017
  • 10 reacties
  • 217 keer bekeken

Geacht forum, Ik heb sedert 14 dagen een glasvezelverbinding met o.m. interactieve tv van KPN.
Als ik OPGENOMEN tv-programma’s terugkijk via de tv ondervind ik geen problemen maar als ik een opgenomen programma terugkijk via mijn pc dan loopt deze vast en zie ik een zwart scherm.
Ik heb al met KPN contact gehad en o.m. de suggestie gehad via een andere app op te nemen.
Echter geen resultaat hierin.
Wie-o-wie kan mij een tip geven?
Bedankt alvast!

10 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @FilmBeer, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

In Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome of Safari werkt iTV Online wel. In Opera en Edge werkt het niet helemaal goed. Welk browser gebruikt u op dit moment? Zou u een andere browser en eventueel een ander apparaat willen proberen? Staat de pc direct en bedraad aangesloten op internet?
Goedemorgen Mohammed, dank voor uw reactie. Ik gebruik nu Google Chrome maar heb óók met andere browsers geëxperimenteerd op een andere pc. De pc's zijn bedraad, rechtstreeks op de Experia V10-box.
Ik kan niet zeggen dat het veel heeft uitgemaakt. Mogelijk heeft u een andere tip voor me. Bedankt alvast. Filmbeer
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @FilmBeer,

Ik ga het vanuit hier nakijken voor u. Hebt u voor mij in een privébericht uw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het IBAN ter verificatie?
Reputatie 5
Badge +5
Bedankt voor de gegevens.

Dit is wel gek, want het zou toch echt moeten werken., op dit moment kan ik niks verzinnen. Hebt u ook weleens problemen met het streamen van bijvoorbeeld youtube video's op 1080 px?

Ik ga dit intern uitzetten en een expert vragen om ernaar te kijken. Ik kom bij u terug met de bevindingen.
youtube video's op 1080 px >>> nooit geprobeerd; zal eens kijken
Dank voor alle medewerking; prettig te horen dat KPN meedenkt 👦🏻
Reputatie 5
Badge +5
Ik krijg van de expert te horen dat de problemen bekend zijn en dat er aan wordt gewerkt. Wat u wel kunt proberen is de app installeren op een tablet of smartphone. Deze blijkt wel goed te functioneren. Dit lost uw probleem op de pc helaas niet op, maar daar is op dit moment geen oplossing voor. 😥
Dank voor uw reactie Mohammad! Dat is idd een mogelijkheid waarvan ik voorlopig gebruik kan maken. Ik houdt eea in de gaten. Fijn te horen dat er achter de schermen aan gewerkt wordt.
Groet Filmbeer
Reputatie 5
Badge +5
Veel kijkplezier Filmbeer, en excuses dat het niet goed werkt. Mocht er weer eens iets weet u mij te vinden! 🙂
Dat gaat zeker lukken; ben zeer tevreden over KPN!!
Alvast fijne feestdagen toegewenst en een goede jaarwisseling🌲
Reputatie 5
Badge +5
U ook fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuw jaar! 😁

Reageer