Vraag

ADSL > VDSL

  • 17 June 2015
  • 1 reactie
  • 314 keer bekeken

Badge
Goedeavond KPN,

We zijn vanaf het begin van de start van de onderneming bij u klant.
Na een aanbieding gehad te hebben om over te stappen naar VDSL.
Is er door een interne verhuizing bij KPN een administratie fout gemaakt.

Hierdoor is de nieuwe VDSL lijn geblokkeerd ipv de oude adsl lijn.
Nu zitten wij vanaf 1500 uur al zonder internet.
Morgen moeten wij 07:00 beginnen met onze eigen IT specialist, de eigenaar van het pand.
Om weer de kabels om te gooien naar adsl met de hoop dat we toch weer internet hebben.

Want de VDSL lijn kan pas na 5 dagen weer operationeel zijn!!!
Van de ene op andere minuut kunnen jullie wel een heel bedrijf plat leggen.
Maar opnieuw aanzetten moet 5 dagen duren.

Onze specialist is de hele middag met jullie bezig geweest en krijgt geen oplossing.
Behalve dat het over 5 dagen weer doet!!!

Sorry, we hebben alles mij KPN onder gebracht Internet telefonie en mobiel.
Ik vind het schandelijk dat dit kan gebeuren.
En als alles weer loopt denk ik dat we maar naar een ander gaan zoeken.

Om over de ontstane kosten maar te zwijgen.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3
Goedemiddag JRBLTC, 

Plots afgesloten worden nadat u bent ingegaan op een aanbieding is erg naar. Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Er lijkt iets goed fout te zijn gegaan op technisch vlak en daar bent u nu de dupe van. 

Ik kan nog niet precies zeggen wat de oorzaak hiervan is, maar ik kijk graag wat ik kan betekenen. Wanneer u weer aangesloten wordt, kan ik om deze reden ook niet aangeven. Helaas kosten sommige zaken meer tijd dan we zouden willen. 

Wanneer het echt wrang is voor uw onderneming om bepaalde diensten te hebben, adviseer ik u hierop actie te ondernemen. Denk bijvoorbeeld aan de aanschaf van een dongel met een datalimiet (€20,00) of een mobiel PIN-apparaat. Ik kan achteraf een klacht indienen waarin we aangeven dat dit zaken zijn die u voor uw onderneming heeft moeten regelen door de storing. Er zal dan worden gekeken of we u hierin tegemoet kunnen komen. 

Zou u mij in een privébericht, uw postcode/huisnummer, naam van bedrijf/contractant en mobiel telefoonnummer willen sturen? Dan kom ik zo snel als mogelijk bij u terug met een reactie. 

Ik hoor graag van u. 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer