Al 2 weken problemen na overstap op Kleinzakelijk

  • 17 January 2019
  • 1 reactie
  • 109 keer bekeken

3 Januari 2019 overgestapt van Zakelijk naar KleinZakelijk en de monteur liet de telefoon en internet werkend achter echter de PIN en de Wifi wachtwoord kon hij niet en verliet de winkel.
Vervolgens afgelopen Dinsdag geen Internet, geen telefoon en geen PIN meer, gebeld en in de middag kwam een monteur.
Deze monteur heeft een nieuw glasvezelkastje geplaatst en nog geen telefoon, internet en PIN.
Meerdere malen gebeld maar er gebeurd niets tot op de dag van vandaag. Aangegeven dat we niet zonder Telefoon,Internet en PIN kunnen werd er als volgt gereageerd: ze zijn er mee bezig en we kunnen niets beloven. Al met al ongeveer een uur in de wacht gestaan maar zonder resultaat. Gevraagd of dit een voorbeeld is van de service is die KPN aan zijn klanten verleent.
Dinsdag a.s. zal het worden opgelost.
Ik begrijp niet dat een bedrijf zoals KPN zo 'n slechte service verleent aan zijn klanten. Tegenwoordig zijn de KPN winkels
zo ingesteld dat er uitsluitend met PIN betaald kan worden.
Zouden hun Eigen Winkels ook zo lang moeten wachten??????

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hi @JantenHoorJuwelierMeppel,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Dat is een behoorlijk verhaal! Ik kan mij goed voorstellen dat u niet tevreden bent en twijfelt aan de service van KPN. Het is voor geen enkele ondernemer prettig om zonder internet, telefonie en pin te zitten.

Wilt u mij een privé bericht sturen met de postcode+huisnummer, naam contractant en ter bevestiging de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer? Dan houd ik de ontwikkelingen graag voor u in de gaten.

Reageer