Deze week meerdere keren aan de telefoon gehangen en meerdere monteurs van KPN op locatie gehad voor een storing aan een zakelijke vdsl lijn.
Schijnbaar kan KPN alleen problemen oplossen als je een cap-id hebt.
Die hebben wij echter nooit ontvangen en staat ook niet op de factuur die we wel iedere maand mogen ontvangen (en ook betalen).
Ik mag toch aannemen dat KPN mij op basis van een klantnummer en factuurnummer wel kan vertellen om welk cap-id/IASD nummer het hier gaat ....
Ik laat me graag verrassen door een reactie.
Geert Veenstra
Goedemiddag Geert, welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Een Cap-ID is inderdaad het unieke kenmerk van een Zakelijk Adsl verbinding. Het is echter niet zo dat u zonder Cap-ID niet geholpen kunt worden. Graag zoek ik uit wat er precies aan de hand is.
Is de storing wel opgelost ondertussen?
Stuur mij een privébericht met daarin uw Bedrijfsnaam, postcode/huisnummer en klantnummer.
Een Cap-ID is inderdaad het unieke kenmerk van een Zakelijk Adsl verbinding. Het is echter niet zo dat u zonder Cap-ID niet geholpen kunt worden. Graag zoek ik uit wat er precies aan de hand is.
Is de storing wel opgelost ondertussen?
Stuur mij een privébericht met daarin uw Bedrijfsnaam, postcode/huisnummer en klantnummer.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.