Vraag

CAP-ID achterhalen op basis van klantnummer en adres in verband met storing vdsl lijn

  • 25 October 2018
  • 1 reactie
  • 853 keer bekeken

Deze week meerdere keren aan de telefoon gehangen en meerdere monteurs van KPN op locatie gehad voor een storing aan een zakelijke vdsl lijn.
Schijnbaar kan KPN alleen problemen oplossen als je een cap-id hebt.
Die hebben wij echter nooit ontvangen en staat ook niet op de factuur die we wel iedere maand mogen ontvangen (en ook betalen).

Ik mag toch aannemen dat KPN mij op basis van een klantnummer en factuurnummer wel kan vertellen om welk cap-id/IASD nummer het hier gaat ....

Ik laat me graag verrassen door een reactie.

Geert Veenstra

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag Geert, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Een Cap-ID is inderdaad het unieke kenmerk van een Zakelijk Adsl verbinding. Het is echter niet zo dat u zonder Cap-ID niet geholpen kunt worden. Graag zoek ik uit wat er precies aan de hand is.

Is de storing wel opgelost ondertussen?

Stuur mij een privébericht met daarin uw Bedrijfsnaam, postcode/huisnummer en klantnummer.

Reageer