Chat functie

  • 3 August 2017
  • 4 reacties
  • 600 keer bekeken

Op de site van KPN is een mogelijkheid voor een chat met een medewerker.
Als je daar naar toe gaat staat er bij ieder onderwerp "niet beschikbaar" en vervolgens wordt de chat afgebroken.
Dus een volkomen nutteloze toevoeging.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hi Rob,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Ik kan mij inderdaad voorstellen dat de tekst 'Niet beschikbaar' verwarring met zich mee brengt. Wanneer u de melding 'Niet beschikbaar' ziet, betekent het dat alle chatters bezet zijn. U wordt dan in de wachtrij geplaatst en zodra een chatter weer beschikbaar is verschijnt er een chatvenster.

Ik ben erg benieuwd of u inmiddels al iemand hebt gesproken? Anders geef ik via deze weg graag antwoord op uw vraag!
Goedemorgen,
Het is nog niet gelukt om contact te leggen.
Mijn vraag betreft een automatische incasso. Ikheb hier meer dan een maand geleden een wijziging doorgegeven. De eerste nieuwe automatische incasso ging goed, nu echter wordt er van een onjuist rekeningnummer afgeschreven, terwijl op de factuur nog steeds het allereerste (inmiddels opgeheven banknummer wordt vermeld.
Hoe kan ik nu regelen dat het goed gaat zonder weer het hele proces te moeten doorlopen ?
Reputatie 5
Badge +10
Goedemorgen,

Jammer dat het nog niet is gelukt om contact te leggen. Uiteraard help ik u op het zakelijk forum graag verder!

Ik ben gelijk op onderzoek gegaan en heb met uw e-mailadres uw gegevens kunnen achterhalen. Klopt het dat het om het bedrijf Administratiekantoor R. Hunter in Amersfoort gaat? Zo ja, wilt u mij dan een privé bericht sturen met de juiste (IBAN) rekeningnummer? Dan zorg ik ervoor dat dit correct gewijzigd wordt.

Ik zie u bericht graag tegemoet!
Reputatie 5
Badge +10
Hi Rob,

Bedankt voor het sturen van de privé bericht met de gewenste gegevens. Ik heb direct een verzoek ingediend om het rekeningnummer te laten wijzigen.

Binnen enkele minuten ontvangt u een ontvangstbevestiging per e-mail met als bijlage de door mij in het formulier ingevulde gegevens. Het duurt 5 werkdagen voor uw wijzigingen door KPN zijn verwerkt. U ontvangt hiervan een bericht per e-mail.

Uw aanvraag is geregistreerd onder een referentienummer en dat nummer heb ik u in een privé bericht gestuurd. Mocht u nog vragen hierover hebben, stel ze gerust!

Reageer