Beantwoord

contract opgezegd

  • 17 February 2018
  • 3 reacties
  • 241 keer bekeken

Contract opgezegd per telefoon en per brief 22-12-2017
Nu wordt er nog steeds getracht te incasseren.
Dat is niet correct.
Nu worden er herinneringen gestuurd.
Ik heb ze gebeld en zeggen ze dat de opzegbrief niet is aangekomen dan wel in behandeling genomen.
icon

Beste antwoord door Rick S. 19 February 2018, 09:28

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Contract opgezegd per telefoon en per brief 22-12-2017
Nu wordt er nog steeds getracht te incasseren.
Dat is niet correct.
Nu worden er herinneringen gestuurd.
Ik heb ze gebeld en zeggen ze dat de opzegbrief niet is aangekomen dan wel in behandeling genomen.

Goedmiddag Gerard - @gerard24,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Altijd jammer om te vernemen dat KPN er weer een heeft verloren, elke klant is er namelijk een. Ik zal het @Forum Team vragen hier even aan te haken, louter en alleen omdat het een administratieve afhandeling betreft. Een van de leden van het Team zal je per PB vragen nadere informatie te geven, ik verwacht dat dit maandag as. zal gebeuren. Zij helpen je dan graag weer verder met het oplossen van deze issue.

Ondanks je teleurstelling van nu, wens ik je toch nog een fijn weekend! 😎
Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen @gerard24,

Op basis van het ingevulde klantnummer in uw profiel ben ik direct op onderzoek gegaan. Ik zie dat er afgelopen 25-01-2018 een opheffing is aangemaakt. De verbinding van het Ondernemerspakket wordt nu per 23-02-2018 afgesloten. Op basis daarvan wordt de facturering natuurlijk ook afgesloten en ontvangt u een slotfactuur. Het referentienummer van de opheffing 1-84194318113.

Nu onderzoek ik graag waarom de opheffing niet eerder is aangemaakt en verwerkt. Wilt u mij in een privébericht een printscreen/scan sturen van de opheffing die jij in december hebt gestuurd om de verbinding op te heffen?
Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen @gerard24,

Bedankt voor uw privebericht!
Na het versturen van mijn reactie dacht ik inderdaad nog dat het misschien beter is om het door te mailen. In ieder geval bedankt voor uw snelle reactie. U kunt de mail/brief ter opzegging voor een dubbelcheck alsnog doorsturen naar het mailadres zakelijkforum@kpn.com. Nu lees ik in de mail dat u het dus op 22-12 verstuurd heeft en het verzoek deed om het per einde contract op te heffen. Er zit geen lopend contract meer op het pakket, dus moesten we alleen rekening houden met een opzegtermijn van één maand. Dit betekent dus dat het pakket per 22-01-2018 opgeheven had moeten zijn. Het pakket word nu per 23-02-2018 opgeheven en moet er dus een maand overbrugt worden.

Zodra ik de verstuurde mail van destijds doorgestuurd hebt kan ik het allemaal verifiëren en een creditering aanmaken voor de abonnementskosten tussen 22-01 en 23-02. Geeft u een gil als u de mail doorgestuurd heeft?

Reageer