In de factuur van oktober was een fout geslopen.: De korting was niet in mindering gebracht, maar opgeteld bij de factuur bedrag.
Uit telefonisch contact met KPN bleek dat dit bij meerdere klanten het geval was.
Toegezegd is dat het bedrag óf via een creditnota óf met de volgende rekening verrekend zou worden.
Beide is niet gebeurt. Hoe gaat u, KPN, dit oplossen?
Goedemiddag Lia, welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Dat is natuurlijk niet handig, ik kijk graag wat de status hiervan is en zo nodig zorg ik er zelf voor dat het bedrag netjes gecrediteerd wordt. Hiervoor heb ik een aantal gegevens nodig. Zou u mij in een privébericht uw postcode, huisnummer, bedrijfsnaam en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het zakelijk IBAN willen sturen? Dan zoek ik dit graag voor u uit.
Dat is natuurlijk niet handig, ik kijk graag wat de status hiervan is en zo nodig zorg ik er zelf voor dat het bedrag netjes gecrediteerd wordt. Hiervoor heb ik een aantal gegevens nodig. Zou u mij in een privébericht uw postcode, huisnummer, bedrijfsnaam en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het zakelijk IBAN willen sturen? Dan zoek ik dit graag voor u uit.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.