Beantwoord

experiabox v9 zte zxhn h368n

  • 2 januari 2017
  • 6 reacties
  • 385 keer bekeken

1. is door monteur geinstalleerd
2. gebruikersnaam is admin
3. paswoord is leeg
4. geprobeerd in te loggen maar paswoord: blank,admin,Admin,1234 werkt allemaal niet
dan maar reset ??
hulp gevraagd
Han
icon

Beste antwoord door Tim 3 januari 2017, 18:03

Hoi Han, welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Precies wat Timeless aangeeft, ik ben ook gewend dat monteurs meestal "KPN" / "kpn" als wachtwoord gebruiken. Als dat niet werkt en u met geen mogelijkheid de juiste combinatie weet te treffen, is een reset van de modem nodig middels het resetknopje (fabrieksreset).

Na de reset is het wachtwoord weer 'leeg' :)

We horen graag of het gelukt is!
Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb geen toegang tot de site via - https://www.chinaprice.nl/phone/13404/zte-v9
Reputatie 7
Badge +11
Bedankt voor uw terugkoppeling, fijn om te lezen dat het gelukt is!
KPN cq kpn werkt niet. harde reset wel

mvf
Reputatie 7
Badge +11
Hoi Han, welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Precies wat Timeless aangeeft, ik ben ook gewend dat monteurs meestal "KPN" / "kpn" als wachtwoord gebruiken. Als dat niet werkt en u met geen mogelijkheid de juiste combinatie weet te treffen, is een reset van de modem nodig middels het resetknopje (fabrieksreset).

Na de reset is het wachtwoord weer 'leeg' :)

We horen graag of het gelukt is!
ja, maar lukt ook niet
Reputatie 3
Badge
Uit mijn ervaring toen ik nog bij KPN werkte gebruikten monteurs ook het wachtwoord "kpn" of "KPN" of in sommige gevallen de WPA/WPA2 sleutel.

heb je dat ook al eens geprobeerd?

Reageer