Beantwoord

faCTUUR

  • 30 November 2016
  • 5 reacties
  • 341 keer bekeken

er word maandelijks een bedrag afgeschreven automatisch. hoe kan ik dat stopzetten. We krijgen er geen facturen van.
icon

Beste antwoord door Lindsay 12 December 2016, 17:12

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Goedemiddag jscheffers,

Laten we op onderzoek uit gaan! In de omschrijving van het afschrift zou altijd het klantnummer moeten staan. Aan de hand daarvan kunnen we het abonnement opzoeken en opheffen voor u.
Om welk bedrag gaat het? Daar kan ik al iets aan afleiden 🙂
Hallo Lindsay,

Bedankt voor je reactie, zie bijgevoegd document. daarop staan alle gegevens.

Graag reactie, hoe ik dit kan stopzetten.

mvg,
Jolanda
Reputatie 6
Badge +5
Hallo Jolanda,

Ik heb het kunnen achterhalen! Het betreft geen zakelijke dienst, maar Internet Thuis Instap. Wij kunnen ervoor zorgen dat dit wordt opgeheven voor u. Nu u weet welke dienst het betreft, is dat nog steeds de bedoeling? 🙂
Goedemorgen,

Bedankt voor het uitzoeken. Heel graag opheffen, dit gebruiken we al jaren niet meer,.

Graag zouden wij een bevestiging ontvangen van de opheffing.

Bij voorbaat dank.

mvg,
Jolanda Scheffers
Reputatie 7
Badge +11
Beste Jolanda,

Lindsay is zojuist in haar trein gaan halen. Vanmiddag hebben we uw abonnement per direct beëindigd.
Als het goed is ontvangt u een bevestiging per e-mail en ook met de post.

Hebt u vragen? Wij helpen graag!

Reageer