Beantwoord

Factuurkenmerk 125413067000002

  • 16 January 2017
  • 3 reacties
  • 328 keer bekeken

Wij hebben enige tijd geleden een contract bij jullie gesloten voor een nieuwe telefooncentrale en internet. Hierin werd ons door Wouter Prins van KPN ook aangeraden om office 365 in op te nemen. Echter tijdens de installatie, waarbij we met jullie in contact waren, bleek dat we dit helemaal nog niet kunnen gebruiken omdat dan al onze emailadressen verloren gaan.
Ons is toen verzekerd dat wij niet hoefden te betalen voor deze dienst, als we daar nu nog geen gebruik van konden maken. Nu krijgen wij toch facturen van jullie. Kunt kunnen we dit stoppen?
Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door Mohammad 17 January 2017, 13:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag mgroenendijkcvc, welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Wat leuk dat u klant bent geworden bij KPN. Wel vervelend dat het product wat al opgezegd had moeten zijn is doorgelopen. Ik denk dat er iets mis is gegaan met het opzeggen. Ik zal het alsnog voor u opzeggen en het te veel betaalde bedrag crediteren. Wel wil ik bevestiging van u dat ik het mag opheffen. Let op alle bestanden en mailadressen behorend bij de Office 365 Instap van KPN zullen worden verwijderd. Maar ik neem aan dat u het product helemaal niet gebruikt hebt, klopt dat?
Hoi Mohammad,
Dank voor je snelle antwoord en bij deze geef ik akkoord dat de Office 365 Instap van KPN kan worden verwijderd.
We gebruiken hem inderdaad niet.
Hartelijke groet,
Marike Groenendijk
Reputatie 5
Badge +5
Ik heb het voor u opgezegd, bevestiging volgt. Creditering zal plaats vinden met een slotnota.

Tot u dienst! :)

Een fijne dag nog.

Reageer