Beantwoord

Foutief door KPN afgesloten

  • 27 June 2019
  • 1 reactie
  • 381 keer bekeken

KPN heeft foutief het telefonie en internet abonnement van ons bedrijf afgesloten. Wij zijn hierdoor enorm veel klanten en verdiensten misgelopen. We zijn al dagen bezig maar KPN kan het niet terugdraaien. Wij hebben al twee keer het abonnement van de vorige eigenaar overgenomen maar dat kon KPN niet goed verwerken, de oude eigenaar heeft het contract opgezegd omdat KPN zei dat ons bedrijf er achter hing dus dat kon. Dat was dus niet het geval want de overname die wij twee keer hebben opgestuurd is niet verwerkt. Maar toch is alles afgesloten. De KPN heeft toen (ook nog eens) dagen eerder zomaar alles afgesloten. Dat betekent voor ons geen pin, geen bestellingen via thuisbezorgd, 6 uur lang aan de telefoon met KPN, contact per messenger maar niemand kan het terugdraaien. TERWIJL HET DE FOUT VAN KPN IS. Nee u wordt wel teruggebeld binnen 5 tot 10 werkdagen. Nee we kunnen pas op 8 juli iets opsturen. Van de 5 mensen die ik heb gesproken vond één dame het zelfs kennelijk erg grappig en moest er om lachen. Grappig, dat een startend bedrijf heel veel geld misloopt en zo kapot gemaakt wordt. Heel grappig KPN. Dus zo gaan jullie met klanten om. Degene via messenger is letterlijk de enige die moeite heeft gedaan om te helpen. Helaas is er alleen een pakket opgestuurd waar wij niks mee kunnen. Zelfs de KPN winkel begreep het niet. De oude aansluitingen moeten gewoon hersteld worden. Met afsluiten hebben jullie ook geen moeite, doe dus iets voor je klanten en draai het terug.
icon

Beste antwoord door Rashid 27 June 2019, 17:29

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hi @Manon,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Bedankt dat u uw verhaal hier met ons deelt. Allereerst mijn oprechte excuses voor de fouten die er zijn gemaakt! Jammer om te lezen dat de contractovername niet goed verwerkt is want dat is de reden dat het nu is afgesloten.

Het is voor geen enkele ondernemer fijn om zonder diensten te zitten. In zulke situaties wordt de afdeling spoed & herstel direct aangestuurd om de verbinding te herstellen. Wellicht dat het lijkt alsof ze niks doen zijn ze wel bezig om de verbinding te herstellen. Het herstel ligt technisch gezien ingewikkelder dan alleen een knopje omzetten. Is er inmiddels wel een noodpakket naar jullie gestuurd?

Naast het noodpakket kunt u overwegen om een mobiele pin te huren en de kosten ervan bij KPN te declareren. Mocht het niet mogelijk te zijn om een mobiele pin te huren hebben we een blog online staan met alternatieven. In de blog De 3 populairste betaal apps | Zakelijk Pinnen kunt u de voordelen ervan lezen. Ik snap dat het niet een directe oplossing is maar ik probeer slechts met u mee te denken 🙂.

Goed om te lezen dat mijn collega's van webcare u goed helpen! Mocht het nodig zijn kan ik helpen bij het indienen van een klacht over de persoon die u ging uitlachen.

Reageer