Beantwoord

Geen internet meer in buitenland na bereiken limiet bundel

  • 20 March 2018
  • 3 reacties
  • 1002 keer bekeken

Ik heb via mijn werkgever een zakelijke bundle internet 1gb. Na het bereiken van de limiet in het buitenland (Oostenrijk) heb ik geen internet meer. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Mohammad 20 March 2018, 09:35

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @Vriesedv, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Internetten in Oostenrijk valt onder uw Europese bundel, dus daar belt en internet u alsof u in Nederland bent. Bij zakelijke abonnementen is het zo dat u per MB betaalt als u boven uw bundel gaat, tenzij uw werkgever dit uitgeschakeld heeft. Dan zal internet inderdaad wegvallen.

Ik kan dit voor u nakijken, daarvoor ontvang ik graag in een privébericht het 06-nummer waar het om gaat.
Reputatie 5
Badge +5
Bedankt voor de gegevens.

Aan de hand van het opgegeven 06-nummer zie ik dat dit nummer onderdeel is van een grootzakelijke aansluiting. De limiet is getriggerd omdat u buiten Nederland bent, maar uiteraard valt Oostenrijk zoals eerder gezegd binnen de EU-bundel.

U kunt een SMS sturen met 'JA' naar 1330. Zodra u dit doet wordt de limiet opgeheven en kunt u weer internetten. ☺️
Top opgelost👌

Reageer