Ben nu al drie dagen in Istanbul en kan nog steeds geen data gebruiken. KPN gebeld en zit geen blokkade op mijn bundel (250mb voor EUR 25 gekocht). iPhone 8 alle instellingen nagekeken en alles staat goed maar werkt nog steeds niet. Word er gek van.
Heeft iemand nog een oplossing?
Goedemorgen @Mark Ketelaars ,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Mijn excuses voor mijn late reactie. Tijdens de kerstdagen zijn wij niet op het forum actief geweest, vandaar mijn reactie nu pas. Is het inmiddels gelukt om verbinding te krijgen?
Internet in het buitenland werkt niet altijd even goed. In het buitenland maken we namelijk gebruik van netwerken van lokale providers. We zijn daarbij dus ook afhankelijk van deze netwerken en hebben daar zelf eigenlijk erg weinig invloed op. Het bereik is daarom ook niet altijd even goed. In het topic Tips voor een beter bereik in het buitenland geven we verschillende tips om het bereik te optimaliseren.
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Mijn excuses voor mijn late reactie. Tijdens de kerstdagen zijn wij niet op het forum actief geweest, vandaar mijn reactie nu pas. Is het inmiddels gelukt om verbinding te krijgen?
Internet in het buitenland werkt niet altijd even goed. In het buitenland maken we namelijk gebruik van netwerken van lokale providers. We zijn daarbij dus ook afhankelijk van deze netwerken en hebben daar zelf eigenlijk erg weinig invloed op. Het bereik is daarom ook niet altijd even goed. In het topic Tips voor een beter bereik in het buitenland geven we verschillende tips om het bereik te optimaliseren.
Het is opgelost want ben inmiddels in NL
HEb geen data kunnen gebruiken, de rest van het gezelschap wel....
HEb geen data kunnen gebruiken, de rest van het gezelschap wel....
Hm dan is het dus niet opgelost, maar heb je er dus geen last meer van. Het is goed om te lezen dat je weer internet kan gebruiken, maar het blijft natuurlijk erg frustrerend dat het niet gewerkt heeft en dat we tot nu toe ook niet weten waar het precies aan gelegen heeft.
Begrijp ik goed dat de rest van het gezelschap allemaal geen KPN klanten zijn (met mobiel)? Of zaten hier ook KPN klanten bij die wel verbinding hadden?
Ik ben bang dat het nu ook erg lastig wordt om nog te achterhalen wat precies de oorzaak is geweest. Heeft u dit probleem eerder gehad?
Begrijp ik goed dat de rest van het gezelschap allemaal geen KPN klanten zijn (met mobiel)? Of zaten hier ook KPN klanten bij die wel verbinding hadden?
Ik ben bang dat het nu ook erg lastig wordt om nog te achterhalen wat precies de oorzaak is geweest. Heeft u dit probleem eerder gehad?
Anderen hadden geen KPN. Echter in Turkije hadden we allemaal dezelfde provider.
Nooit eerder dit probleem gehad. Zowel niet binnen als buiten EU.
Hopelijk was het eenmalig. Komende week kan ik het binnen de EU weer testen
Nooit eerder dit probleem gehad. Zowel niet binnen als buiten EU.
Hopelijk was het eenmalig. Komende week kan ik het binnen de EU weer testen
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.