Internet werkt niet
Als ik op internet wil krijg ik ineens de melding: ‘uw breedband ip connectie werkt niet’. Hoe gaat dit weg en kan ik weer gebruik maken van mijn internet???
Goedemiddag Angie, welkom op het Zakelijk KPN Forum,
Ik help u graag, daarvoor heb ik wel een aantal gegevens van u nodig.
Stuurt u mij een privébericht met daarin de postcode/huisnummer en het vaste telefoonnummer van de locatie en ter verificatie de laatste cijfers van het IBAN-nummer.
Met deze gegevens kan ik uw verbinding erbij zoeken en de status ervan controleren.
Ik help u graag, daarvoor heb ik wel een aantal gegevens van u nodig.
Stuurt u mij een privébericht met daarin de postcode/huisnummer en het vaste telefoonnummer van de locatie en ter verificatie de laatste cijfers van het IBAN-nummer.
Met deze gegevens kan ik uw verbinding erbij zoeken en de status ervan controleren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.