Beantwoord

internetsnelheid vs vermelding op website

  • 29 April 2017
  • 2 reacties
  • 96 keer bekeken

Als het via de webpagina een snelheid wordt aangegeven van 60mbit, waarom haal ik dan max14mbit(bekabeld)
Ik heb sinds enige tijd een twistedpair aansluiting maar zelfs dat lijkt na verloop van tijd niet meer soulaas te bieden....
icon

Beste antwoord door Rick S. 2 May 2017, 16:00

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag @Richard0251

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!:D
De daadwerkelijke internetsnelheid die op een locatie behaald kan worden verschilt per adres. Dit heeft voornamelijk te maken de afstand tussen de centrale en de locatie van de eindgebruiker. Hierbij geldt hoe verder weg u van de centrale zit, hoe lager de daadwerkelijke haalbare internetsnelheid is.
Dit is ook de reden waarom onze internetverbindingen tót een bepaalde internetsnelheid zijn en we geen snelheden garanderen.

Natuurlijk kijk ik graag wat ik in deze voor je kan betekenen. Wil je mij een PB sturen met de postcode en het huisnummer van jouw adres, tenaamstelling van het abonnement, jouw klantnummer én de laatste 4 cijfers van de IBAN?
Middels deze link kunt u mij een privébericht sturen.

In afwachting van uw reactie.
Reputatie 7
Badge +6
Hi Richard,

Ik heb helaas geen reactie van u mogen ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat mijn antwoord uw vraag voldoende beantwoord heeft.
Daarom heb ik mijn reactie ook geselecteerd als beste antwoord. Als ik nog ergens mee kan helpen, weet u mij te vinden 😉

Reageer