Vraag

Klacht over levering en verhuizen diensten

  • 9 May 2016
  • 1 reactie
  • 123 keer bekeken

Hoi,

Mijn ouders hebben zowel zakelijk als prive alles bij kpn. Ze gaan binnenkort verhuizen, maar op het oude adres moest alles gewoon hetzelfde blijven.

Nu hebben ze, zonder daar opdracht voor te geven 4 weken zonder internet gezeten. dit doet het nu weer eindelijk. Nu is de telefoon afgesloten. Hoe kan je een zaak in deze tijd runnen zonder internet of telefoon. 

Op het nieuwe adres komen jullie interactieve tv afgeven, terwijl dat niet eens werkt in het buitengebied. is dus ook niet besteld. 

voor het nieuwe prive adres is nummerbehoud aangevraagd, je raad het al, een nieuw nummer gekregen.

Wanneer houd dit eens op.Schandalig!!!!!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste @JolindaBlok, welkom op het zakelijk forum van KPN. Wat een ontzettend nare situatie is dit voor u. Een fout kan gemaakt worden maar hier laten wij ons zeker niet van de beste kant zien! :(

In deze tijd kun je inderdaad geen zaak runnen zonder internet of telefoon. Ik begrijp de urgentie.

Graag wil ik laten zien dat we het ook anders kunnen. Ik begrijp dat er momenteel enkele problemen nog opgelost moeten worden, daar wil ik u mee helpen. Nadien kan ik u tevens helpen om een klacht in behandeling te laten nemen.

U ontvangt van mij een privébericht. Wilt u reageren met uw klantgegevens zodat ik u kan ondersteunen?

Reageer