Vraag

KPN buitengebied

  • 5 August 2017
  • 6 reacties
  • 355 keer bekeken

Voor een van onze werknemers die veel thuis werkt wil ik graag KPN buitengebied aanschaffen. Deze kosten wil ik uiteraard graag op onze zakelijke factuur. Bellen met de zakelijke helpdesk heeft geen zin, ik werd verwezen naar het telefoonnummer van KPN buitengebied (0800-0201165). In eerste instantie gaf het telefoonnummer aan dat het buiten gebruik was, daarna kreeg ik wel een bandje, maar na 20 minuten in de wacht (u wordt zo snel mogelijk geholpen.....duh....not) was ik het een beetje zat.

Ergo: ik wil graag KPN buitengebied aanschaffen, ik wil er voor betalen en ik ben al een zakelijke klant.

Hoe kan KPN mij wel van dienst zijn??

6 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen Linne, welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Goed om te horen dat u overweegt zakelijk gebruik te maken van ons 4G netwerk voor buitengebieden. Ik ben u graag van dienst en kijk mee. Om de buitengebied check te doen heb ik aller eerst uw postcode en huisnummer nodig. Hebt u deze voor mij in een privébericht? Klik hier om een privébericht te sturen.
Reputatie 5
Badge +5
Bedankt voor de gegevens. Ik zie inderdaad dat het beschikbaar is, maar dat had u zelf ook al gecheckt. Zoals op de website te lezen is, zijn er op dit moment lange wachtrijen. Ik heb zelf ook heel lang in de wacht gezeten, maar als u doorkomt kunt u wel gewoon 4G buitengebied aanvragen. De enige manier om dit te doen is via 0800-0201165. Ik adviseer u om het nog eens te proberen.
Hallo en goedemorgen,

ik heb iets soortgelijks, momenteel een zakelijk afgesloten internet+vast bellen via adsl instap afgesloten in 2012. Later zijn daar twee mobiele abonnementen bijgekomen waaronder een sim-only met 097 nummer (10GB Data via 4G dongle) aangesloten op de usb-poort van de experia-box. KPN compleet is beschikbaar.

Dat laatste abonnement is afgesloten omdat het internet via adsl al geruime tijd in storing ligt. Dit zou eventueel misschien door kpn kunnen worden verholpen, maar dan nog zit je met een vrij slecht signaal en daardoor langzaam internet. 4G voldoet uitstekend.

Nu mijn vraag, ik heb nog steeds dat oude abonnement lopen, graag zou ik dat om willen zetten in een soort 4g buitengebied abonnement maar dan met behoud van de experiabox en vast (doorgeschakeld) nummer tegen ongeveer dezelfde kosten als het door kpn aangeboden buitengebied abonnement (€39). Nu betaal ik meer wat niet nodig is. Datalimiet hoeft niet onbeperkt te zijn, nu is dat met compleet 20GB en dat is meer dan zat. Bovendien kan ik dan delen met mijn andere mobiele nummer in mijn mobiele telefoon voor navigatie e.d.

Graag uw reactie.
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag Prsche928, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Aller eerst dient de beschikbaarheid van 4G buitengebied gecheckt te worden. Mocht het beschikbaar zijn op uw adres dan kunt u via 0800-0201165 de bestelling plaatsen. De 4G buitengebied abonnementen vallen onder de particuliere propositie en kunnen met KPN compleet gecombineerd worden. Er zit standaard geen datalimiet op dit abonnement.
Goedemiddag Prsche928, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Aller eerst dient de beschikbaarheid van 4G buitengebied gecheckt te worden. Mocht het beschikbaar zijn op uw adres dan kunt u via 0800-0201165 de bestelling plaatsen. De 4G buitengebied abonnementen vallen onder de particuliere propositie en kunnen met KPN compleet gecombineerd worden. Er zit standaard geen datalimiet op dit abonnement.



Hallo,

bedankt voor de respons, het kan met kpn compleet gecombineerd worden, dan kan ik er wel wat mee waarschijnlijk.
Nog een fijne dag verder.


Met vriendelijke groeten,

Ulbe Renema
Reputatie 5
Badge +5
Goed om te horen! 😁

Mocht u er niet uitkomen, hoor ik het uiteraard graag.

Reageer