Welkom op het

Zakelijk KPN Forum

Recent online
Vraag

KPN laat je in de steek


mensen, ik ben nu al 3 weken bezig met KPN om een storing op te lossen. ons modem slaat steeds uit en er zijn op dit moment al 5 monteurs geweest en steeds weer gaan ze het zelfde riedel af: lijn meten en nieuw modem ophangen. maar steeds weer niks. 20 x per dag moeten wij het modem resetten. klacht ingediend en wat krijg nu weer te horen: we maken volgde week iemand voor je vrij.
wij zijn dus al 3 weken steeds slecht bereikbaar en KPN is geheel niet meegaand in dit verhaal.
wie heeft dit ook meegemaakt en hoe is dit opgelost.

6 Reacties

Reputatie 5
Goedemiddag @Paul van der Werff,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Op basis van uw bedrijfsnaam in het mailadres waarmee u geregistreerd heeft ben ik op zoek gegaan.
Toen ik uw account naar boven kreeg zag ik erg veel notities naar voren komen over de wegvallende verbinding en wat er tot nu toe gebeurt is. Vervolgens heb ik het storingsticket erbij gezocht en zie ik dat het via een manager geëscaleerd is. Ik heb begrepen dat er een specialist langs moet komen om het probleem te onderzoeken. Er staat op dit moment een monteur ingepland voor aanstaande dinsdagochtend tussen 8.00 - 10.00 uur. Ik kan mij erg goed voorstellen dat u het wachten beu bent en dat u een oplossing wilt. Weet in ieder geval dat wij absoluut bezig zijn om de storing op te lossen. Ik ga ook nog even op onderzoek voor u om te kijken of er toch een mogelijkheid is om de monteur eerder te laten komen. Als ik een update voor u heb, hoort u dit natuurlijk direct van mij!
Beste Rick, bedankt voor je reactie. Maar je snapt dat ik niet veel vertrouwen hebt dat het spoedig opgelost wordt.
Maar mail mij je 06- nummer maar even dan kan ik je op de hoogte houden of dinsdag ochtend de monteur DINSDAG de oplossing heeft.
Ik weet wel beter.
Groeten, Paul
Reputatie 6
Ik snap de frustratie, sterker nog - Ik heb zelf een soortgelijke situatie mee gemaakt

Dat gezegd te hebben - KPN zal zeker met een oplossing komen maar gezien een hoge complexiteit van het probleem kan helaas er voor zorgen dat het probleem minder snel dan wenselijk is opgelost.

Wil je ons via het forum op de hoogte houden?
sjors,
zal ik zeker doen, ik verwacht ook niet dat KPN snel een oplossing kan vinden, gezien er al 5 monteurs geweest zijn. wij gaan vandaag zelf op onderzoek uit om te kijken wat eventueel de stoorzender kan zijn.
wat was bij jouw het probleem ??
groeten,
paul
Reputatie 6
Het probleem was pas na een duurmeting (24 uur meting) bovenwater gekomen gezien de verstoring niet constant op de lijn was. Daarnaast was deze verstoring niet te meten met de standaard apparatuur van de monteur.

Wat er gebeurd is:
  • Men heeft de Y-Kabel vervangen (Ik heb bonding).
  • Men heeft de configuratie van de DSLAM aangepast
Reputatie 5
Goedemorgen Paul,

Ik kan mij voorstellen dat het vertrouwen in de oplossing laag is. Het blijkt in dit geval inderdaad een complex probleem te zijn.
Binnen KPN heb ik geen direct telefoonnummer waarop ik te bereiken ben. Ik heb natuurlijk storingsticket gevonden en deze zal ik zelf ook blijven volgen om de voortgang te zien. Als ik nog invloed heb op de monteursafspraak geef ik natuurlijk direct een gil!

Ik wens u in ieder geval alvast een goed weekend!

Reageer